Máme za sebou viac ako 20 rokov skúseností od veľkých i malých klientov či globálnych a lokálnych značiek.
Našu STORYLINE sme ako tím v aktuálnom zložení Katka, Radka a Michal začali písať v roku 2020. Založeniu agentúry predchádzalo dokopy vyše dvadsať rokov praxe v oblasti marketingu a komunikácie v rôznych agentúrach a organizáciách. Základným pilierom STORYLINE AGENCY je preto rozmanitosť našich skúseností, ktoré sme získali vďaka spolupráci s veľkými nadnárodnými korporáciami, väčšími aj menšími slovenskými firmami a tiež lokálnymi značkami. Riadili sme PR v česko-slovenských tímoch a zastrešovali lokálne, ale aj veľké globálne PR projekty. Pravidelne sme participovali na zahraničných aktivitách a získali sme veľa cenných skúseností v oblasti krízového manažmentu. Úspešne sme pracovali v oblasti tvorby produktového marketingu či zakladaní dnes už rozbehnutých sociálnych platforiem spoločností. Stáli sme tiež pri začiatkoch influencer marketingu, odkiaľ čerpáme množstvo našich kontaktov do rôznych kampaní pre našich klientov. Pri známych projektoch ako Ples v opere a Fashion LIVE! sme nadobudli mnoho mediálnych kontaktov, s ktorými aktívne pracujeme doteraz.
V rámci ponuky našich služieb sa dokážeme flexibilne prispôsobiť prioritám, možnostiam a potrebám klienta. Okrem základnej ponuky klientom ponúkame možnosť individuálnej konzultácie, v rámci ktorej vieme nastaviť model spolupráce na mieru.
Náš celý tím má dlhoročné kontakty vo všetkých sférach PR od novinárov, redaktorov, cez známe osobnosti či influencerov, s ktorými máme nadštandardné vzťahy a vieme ich efektívne využiť v rámci komunikácie aktuálnych kampaní.
Spolu máme množstvo skúseností v slovenskom PR, za tento čas sme prešli všetkými oblasťami PR (produktové PR, lifestyle, retail, zdravotníctvo, technológie, operátori, bankovníctvo, právo, tretí sektor...) a ponúkame širokú škálu komunikačných aktivít.
Sme tím mladých kreatívnych ľudí orientovaných na výsledky. Svoju prácu robíme s maximálnym nasadením, s vášňou a láskou. Usilujeme sa myslieť „outside the box" a prinášať nekonvenčné a odvážne riešenia.