Naše projekty

Úspešné projekty pre našich klientov

Krištálové krídlo - online komunikácia

Iniciatívna denná administrácia a kreatívna príprava obsahu na sociálne siete Instagram, Facebook a Youtube. Influencer marketing a celebrity endorsement v prepojení so sociálnymi sieťami. Pravidelná príprava súťaží na podporu rastu publika. Kreatíva a produkcia obsahu foto a video (Reels). Viac než 100 výstupov do roka a denný online customer care.

Krištáľové krídlo PR 

Pri príležitosti slávnostného odovzdávania 24. ročníka ocenení Krištáľové krídlo sme pre klienta zastrešili komplexnú komunikáciu pred, počas a po galavečeri, ktorý sa výnimočne konal na Šimák zámku Pezinok. Napriek obmedzeniam kvôli COVID-19 prebehol galavečer bez akýchkoľvek problémov a dostal sa do povedomia ľudí ako úspešný a jedinečný večer s množstvom pozitívnych ohlasov a približne 124 bezprostredných mediálnych výstupov naprieč celým Slovenskom. Spokojný bol po výsledku komunikácie aj klient, preto sa prvotná projektová spolupráca po podujatí predĺžila na celoročnú, čo si veľmi vážime.

TV MARKÍZA - influencer kampaň

Najsledovanejšia televízia na Slovensku – TV Markíza oslavovala tento rok v auguste už svoje 25. narodeniny, pri ktorých sme mali možnosť byť aj my. V rámci našej spolupráce s TV Markíza sme dostali za úlohu zastrešiť influencermarketing a vybrať niekoľko influencerov, ktorí by najlepšie odprezentovali pripravované jesenné programy ako Superstar, Farma, Love island, Oteckovia či Sestričky. Stavili sme preto na profesionalitu, visibilitu a obľúbenosť a vybrali takých, ktorí najlepšie a najautentickejšie odprezentovali jednotlivé pripravované programy. Kampaň bola nadmieru úspešná o čom svedčí aj fakt, že sa dobre zabávali nielen všetci hostia ale aj samotní influenceri, ktorí odprezentovali na svojich stories, príspevkoch a reels omnoho viac ako bonus. Výsledkom kampane bolo viac ako 38 000 likeov, viac ako 228 000 videní a stories influencerov videlo takmer 222 000 užívateľov. Celkovo kampaň trvajúca jeden deň zasiahla 646 430 profilov užívateľov a mala viac ako 762 000 impresií.

#MelanomaMonday 2021 - TOMAR

Máj je mesiac venovaný prevencii rakoviny kože - téme, ktorej sa spolu s našim klientom klinikou TOMAR venujeme dlhodobo. Tento rok sme sa zapojili do kampane na podporu povedomia o melanóme „Wear Orange – Spot Orange“. Pre médiá sme pripravili servisný materiál – desatoro prevencie rakoviny kože a upozornili sme aj na to, že melanóm môže u detí vyzerať odlišne ako u dospelých. Tému vrátane zmienky klienta sme spontánne presadili vo viac než dvadsatich médiách. Na svojich sociálnych sieťach kampaň podporili aj viaceré influencerky, ktoré sa venujú medicíne a lifestylu. Celková mediálna podpora bola zavŕšená aktivačnou súťažou na Instagrame, ktorá mala organický (nie sponzorovaný) dosah vyše 2 600 unikátnych profilov a dosiahla takmer 1000 komentárov!

TOMAR - free media coverage

Výsledkom niekoľkoročnej spolupráce s MUDr. Adrianou Tomekovou, primárkou Dermatologicko-laserovej kliniky TOMAR sú desiatky výstupov v rôznych lifestylových, zdravotníckych médiách naprieč celým spektrom od tradičných, cez TV po online médiá. MUDr. Tomeková sa stala pre relevantné médiá v segmente spoľahlivým zdrojom odborných informácií a vyjadrení, čo napĺňa náš dlhodobý komunikačný cieľ. Stáli sme pri zakladaní platforiem kliniky na sociálnych sieťach, ktoré aktuálne modernizujeme a zavádzame inovatívne postupy vrátane influencer marketingu.


Instagram  TOMAR

Denná administrácia a kreatívna príprava obsahu na sociálne siete kliniky. Influencer marketing a celebrity endorsement v prepojení so sociálnymi sieťami. Kreatíva a produkcia obsahu foto a video. Viac než 150 výstupov do roka a denný customer care.

Credit: Petra Hurai

Aupark Green Box

V rámci komunikačnej podpory CSR projektov sme pre klienta Aupark Bratislava na jar v roku 2020 zabezpečili úspešnú influencer kampaň Green Box. Jej cieľom bolo poukázať na možnosti udržateľných alternatív, ktoré zákazníci môžu nájsť v ponuke produktov nájomcov Auparku. Celá kampaň sa diala aj napriek zložitej prvej vlne COVID-19. Kampaň zasiahla kumulatívne viac ako 140 000 sledovateľov, s unikátnym dosahom cez 50 000 IG profilov s viac než 60 000 impresiami. Profil klienta narástol o 1400 nových followerov za mesiac, čo znamenalo až 18,7% rozdiel v porovnaní s predošlým mesiacom.


Credit: Iversanns

Aupark Beauty Box

Obľúbenú pravidelnú súťaž o Aupark Beauty Box sme spojili s vybranými influencerkami, ktoré boli kľúčovo vybraté na naše odporúčanie. Cieľom kampane bolo zapojiť čo najväčšie množstvo súťažiacich, pričom podmienkou do zapojenia sa do súťaže bola registrácia do vernostného programu. Počas kampane sa do programu zaregistrovali tisícky nových zákazníkov a celkový dosah influencer kampane predčil všetky očakávania. Táto kampaň nastolila u klienta novú éru influencerských kampaní.
Credit: Adam Rustman

Aupark #BackTogether 2020

Rok 2020 z dôvodu prísnych protiepidemických opatrení neprial eventom ani akciám. Preto sme s klientom v septembri spustili trojmesačnú influencerskú kampaň s názvom Backtogether. Cieľom bolo uistiť zákazníkov o tom, že nákupy v Auparku sú bezpečné a pripomenúť im aktuálne ponuky, akcie a možnosti využitia dostupných služieb v rámci protiepidemických opatrení. Celková influencer kampaň dosiahla takmer 30 000 likes a viac než 500 komentárov. Kumulatívne sa podarilo zasiahnuť viac než 113 000 profilov, pričom niektorí influenceri dosiahli reach rate viac než 92%.


Aupark Xmas 2020

Aj Vianoce v tieni protiepidemických opatrení a pod hrozbou opätovného zatvorenia prevádzok boli v Auparku iné ako tradične. Preto sme sa v rámci vianočnej kampane opäť zamerali na online priestor a influencerov. Zákazníkom sme v kampani ponúkli súťaž o nákupnú poukážku v hodnote 300 €, súťaž o vianočný box s darčekmi od nájomcov Auparku a v komunikácii sme upriamili pozornosť aj na charitatívne akcie ako Stromček prianí (zákazníkom v predvianočnom období ponúkal možnosť splniť sny deťom zo sociálne slabších rodín) a spoluprácu s iniciatívou Nájdime sa! (adopcia opustených zvierat).  Celková influencer kampaň mala najlepšie čísla roku a dosiahla takmer 60 000 likes a viac než 19 600 komentárov za necelé 3 týždne. Kumulatívne sa podarilo zasiahnuť takmer milión profilov, pričom niektorí influenceri dosiahli reach rate viac než 130%.

Včely v Auparku

V rámci komunikačnej podpory CSR projektov sme pre klienta Aupark Bratislava na jar roku 2020 zabezpečili úspešnú kampaň pre program Včely na streche Auparku. Cieľom kampane bolo oboznámiť verejnosť s tým, aké sú benefity chovania včiel v mestskom prostredí, unikátnosť mestského medu a ako samotný projekt prispieva k udržaniu biodiverzity v mestách. V priebehu troch mesiacov sa nám podarilo tému umiestniť v médiách ako denník SME, Pravda, Noizz, tvnoviny.sk, Dobré noviny, TV Bratislava či dokonca Reflex a Televízne noviny na Markíze.


Nádvorie Kampus

Náš najmladší klient nielen čo sa týka dĺžky spolupráce. Nádvorie Kampus je jeden z prvých mentoringových programov s ubytovaním na Slovensku a sústredí sa na to, aby študenti získavali praktické skúsenosti už počas štúdia na vysokej škole. Študentov posúva vpred prostredníctvom osobného mentora, školení, workshopov, podnetných stretnutí a aktívnej komunity. Každý rok program ponúkne šiestim vybraným študentom inšpiratívny rok plný skúseností a k tomu štýlové ubytovanie v historickom centre Trnavy úplne zadarmo. V duchu kampane „Viac ako titul” sa od začiatku našej spolupráce v októbri 2020 usilujeme komunikačne podporiť myšlienku programu a šíriť informácie o dôležitosti praktickej prípravy študentov pre trh práce.

Napíšte nám